شناسهٔ خبر: 176759 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تسلیت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در پی سانحه اتوبوس بوشهر- مشهد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر سانحه اتوبوس بوشهر- مشهد را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر سانحه اتوبوس بوشهر- مشهد را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انّا لله و انّا الیه راجعون

با نهایت تأسف و تاثر، حادثه تلخ سانحه رانندگی برای مسافران اتوبوس بوشهر به مشهد مقدس در محور یزد-طبس رخ داد و منجر به فوت برخی هم استانی‌ها و مصدومیت شماری دیگر از عزیزان شد، موجب تألم و تاثر همه آحاد جامعه گردید.

هرچند این حادثه در خارج از استان بوشهر رخ داد، اما بنا به وظیفه انسانی و به عنوان هم استانی، از همان ساعات اولیه پیگیری‌های لازم از طریق همکاران‌مان در استان یزد درباره مسافران این اتوبوس و ابعاد سانحه انجام شد و تیم کارشناسی سازمان راهداری نیز در محل حادثه حضور یافته است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این سانحه دلخراش به خانواده‌های سوگوار و اعلام مراتب همدردی با بازماندگان این سانحه، از درگاه پروردگار سبحان برای جان باختگان رحمت و مغفرت، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مصدومان این سانحه تندرستی مسئلت می‌نمایم.